משתלות מובילות באינטרנט

בתקופה האחרונה אנו עדים לחזרתם של צמחי הבית לאופנה, החל ממרפסות רבות בהן ניתן לראות צמחים מטפסים, ריחנים וצמחי נוי רבים ועד לגידולי ירקות בגגות בניינים או בבתים פרטיים. המודעות שרק הולכת וגדלה בכל הקשור לגידולי צמחים ופרחים שונים, מביאה לפריחתן של משתלות רבות. אם בעבר ניתן היה למצוא כמה משתלות בודדות בכל אזור, כיום ניתן לבצע הזמנה ואפילו להתרשם דרך מגוון רחב של משתלות המציעות שירותים דרך האינטרנט. השירותים הינם משתנים וחלים החל משירותי ייעוץ כללים לגינה ולגידולים שונים ועד למכירה אינטרנטית של צמחי בר, אביזרי גידול והשקייה ועוד מגוון רחב של פקעות זרעים ועוד.

משתלה 4 יו

אחת מבין המשתלות הוותיקות בישראל והינה קיימת מעל ל30 שנים, ממוקמת בכפר רות שבאזור לטרון מודיעין. המשתלה שהפכה לשם ודבר בעולם הפרחים הישראלי הפכה בשנים האחרונות לאחת המשתלות המרכזיות בארץ, כאשר היא עובדת עם מגוון גננים ברחבי הארץ ומשתלות איכות מהצפון הדרום והמרכז.
מלבד זאת המשתלה גם מציעה אתר אינטרנט מושקע ורחב אפשרויות, ממנו ניתן להזמין סוגים שונים של צמחים החל מקקטוסים ועד לצמחים מטפסים או פקעות ובצלים.

משתלה אורבנית

המשתלה הצעירה והתוססת מתמקמת בשולי שוק הכרמל של תל אביב, בה ניתן למצוא מתנות פרחים ארוזות בצורות וגדלים שונים ועד למגוון קקטוסים, תבלינים וירקות ממכל הסוגים והגוונים. מרחיקי לכת ימצאו גם סוגים שונים של דשנים ותערובות אדמה, סחלבים בצבעים שונים ואביזרי גינון והשקייה. את המשתלה האורבנית ניתן למצוא גם דרך אתר האינטרנט המספק קטלוג מרשים ורחב, יחד עם אפשרויות למשלוח למרבית האזורים במרכז הארץ.

בילובמבו

 אחת מבין המשתלות היחסית צעירות בישראל, הינה קיימת מעל לעשור אך מנוהלת בניסיון וידע רב.
משתלת בילובמבו ממוקמת בכפר בילו ובתחילת דרכה התמחתה בעיקר בגידול ומכירה של צמחי במבוק, עם השנים מנעד הצמחים הלך והתרחב וכיום ניתן להשיג במשתלה לא מעט צמחים נדירים ואקזוטיים כמו סיסם הודי כיפתי. בנוסף אל מגוון המוצרים שניתן להזמין מבילבמבו קיימים מגוון של עצים וצמחים שונים בעלי יתרונות מעולים לגדילה כדוגמת סיסם הודי ועוד.

משתלה ממולצת נוספת היא משתלת גן ירק משלוחים און ליין.

סגור לתגובות.