שכונת כוכב הצפון מול שכונות אחרות בצפון תל אביב

קניית דירה בתל אביב יכולה להיות כאב ראש לא קטן, החל מסוג השכונות והאופי השונה של כל אחת מהן ועד לאזורים השונים שכל אחת מהשכונות נמצאת. כל אלו הופכים את העיר תל אביב לאחת הערים המגוונות, לא רק בתרבות, במסעדות ובפאבים אלא גם בשכונות המגורים שלה. כך נוצר מצב שבו תוכלו לגור באזור יפו אל מול הים, באזור של בתים קטנים ובתי קפה ביתיים. במרחק של עשר דקות תוכלו להגיע אל שדרות רוטשילד ולהרגיש אווירה שונה לחלוטין. אבל אם מדברים על שכונות מיוחדות ושכונות אחרות, אחת השכונות הנוצצות בעיר תל אביב היא שכונת כוכב הצפון. ובשביל שתוכלו לבחור נכון ננסה לעשות לכם את הסדר של כוכב הצפון אל מול שכונות אחרות בתל אביב. 

נעים להכיר שכונת כוכב הצפון תל אביב

השכונה הוקמה במהלך שנות התשעים, היא מונה מעל לחמשת אלפים תושבים. למרות הגיל של השכונה עדיין גדלה בה בניינים חדשים.  גם רמת החינוך בשכונה נחשבת לאחת הטובות והמושקעות בארץ, גם התשתיות נחשבות לחדשות יחסית ומושקעות. אופי הבניינים נע בין 8 ל12 קומות בבניין, אך  גם בניינים גבוהים יותר בעלי 20 קומות נמצאים בשלבי פיתוח. השכונה נחשבת לשכונה בעלת אופי סוציו-אקונומי גבוהה, מה שמביא ביחד לממוצע שכירות שעומד על כ9 אלפים שקלים בחודש וממוצע מטר מרובע ל40 אלף. 

שכונת הצפון הישן ולב תל אביב

שכונת הצפון הישן שלא רחוקה בכלל משכונת כוכב הצפון, מתפרסת על אזור נמל עד שלמה המלך. שם תוכלו למצוא מגוון רחב של דירות, אך הצפיפות תשתנה לאורך האזורים השונים וכך גם סוגי הדירות. עם זאת המחירים לא ממש משתנים בהתאם לאזורים שבתוך שכונת הצפון הישן, כך שמומצע מטר מרובע בשכונה זו עומד על כ51 אלף שקלים(גובה בכ11 אלף מכוכב הצפון). בתי הספר עם זאת לא נחשבים באזור להכי מצוינים אבל גם לא רעים, כך גם דירוג האוכלוסיה שעדיין נחשב לאמיד אך מעורב. מנגד נוכל לראות את שכונת לב תל אביב שמחזיקה בתשתיות מעט יותר טובות, עם לא מעט בניינים מתחדשים ופרויקטים חדשים אשר נבנו באזור, הופכים את לב תל אביב למקום מבוקש. אך למרות מחיר גבוה למומצע של מטר מרובע ( 50 אלף), השכונה נחשבת לפעילה יחסית מבחינת רכישות נדלן ורק בשנה האחרונה נמכרו כמעל ל70 דירות.
https://www.inn.co.il/news/452194

סגור לתגובות.