לעשות את זה מתוק או מלוח? מגשי אירוח מומלצים

בשנים האחרונות הפכו מגשי האירוח לפופולריים במיוחד, הם נראים לא רק באירועי חברה או הרמות כוסית בעירייה אלא בעלייה לתורה, בבת מצוות ואפילו בקבלת קידום או דרגה. אך בין אותם מגשי אירוח עמוסים בכל טוב, בין אם בשריים ובין אם חלביים עדיין ממתינים מגשי אירוח מתוקים או מלוחים שיוכלו להשלים ארוחה או להפוך לתוספת מעולה. מגשים אלו יוכלו להיות ברוח התקופה כמו מגשים עמוסים סופגניות ועד אל מגשי אירוח מושלמים עם אוזני המאן. עם זאת בחירה שכזו נעה על פי מגוון מאפיינים שונים אשר יובילו אל הבחירה הכי נכונה, בין מגשי אירוח מתוקים לבין מגשי אירוח מלוחים.

מגשי אירוח מתוקים וחגיגיים

כאשר מדובר במגשי אירוח מתוקים, ככל הנראה מדובר במגוון שרק הולך וגדל בשנים האחרונות כשהוא נע בין כמות אדירה של חומרי גלם ועד אל קונספטים משתנים ללא הרף. כך מגשי אירוח מתוקים יכולים להתאים גם לאירועים קטנים, בריתות, בר מצווה ועד אל פינוק של סוף חתונה או בר מצווה. ניתן לשלב בין מגשי אירוח מלאים בפירות מובחרים, שיכללו פירות אקזוטיים או סלט פירות טעים במיוחד.

מלבד מגשים אלו אפשר להנות גם ממגשים שיכללו אקלרים טעמים במיוחד, סוגים שונים של עוגות בסגנון פאי, פחזניות ואפילו טראפלס משובחים במיוחד. כמובן שסגנון המגשים איננו מסתיים רק בטעמים אלו, שכן ניתן לשלב בין מגשי פירות יבשים, פירות משופדים ועד אל מגשי עוגיות שיוכלו להיות גם חלביים וגם פרווה.

מגש אירוח מומלח

ראשית מגשי האירוח המלוחים אלו כמובן המאפים, אלו שמלבד פסח הופכים בשנייה למבוקשים בכל משרד אירוע וחגיגה. מגשים אלו יוכלו לכלול טעמים שונים של מאפים, החל מפוקצ'ות ועד לסגנונות שונים של מאפים מלוחים ושונים. אם נבקש לשמור על רמה נמוכה של פחמימות אצל האורחים שלנו, נוכל לבחור או לשלב מגשי אירוח מלוחים המתבססים על מגוון רחב של פירות כאל והכוללים רטבים שונים. לצד כל אלו כיום ניתן גם לבחור מגשי נאצ'וס ענקיים שיכללו מטבלים שונים וטעימים או לבחור דווקא בלביבות שונות או קישים במגוון של טעמים. למגשים נוספים אפשר להיכנס לכאן – https://www.lehamim.co.il/

סגור לתגובות.