סוגי עליוניות לנשים

החורף הישראלי לא נחשב לבין העונות החזקות במדינה הים תיכונית, אך למרות שהקיץ מלווה את מרבית חודשי השנה בגדי החורף בישראל נחשבים לאביזרים די פופולריים, מגוונים ומוצעים לא רק לימים גשומים במיוחד אלא גם לימים לא קרים בצורה קיצונית. מבין סוגי הביגוד שניתן למצוא במגוון החנויות הפיזיות והמקוונות יהיו כמובן עליוניות לנשים, בגדי ספורט לגברים ולנשים בעבור אימוני כשור קרירים וגשומים וכמובן בגדים אלגנטיים ואפילו יומיומיים. אבל כל אישה וגבר יודעים כי בכדי לעבור את החורף בצורה מצוינת נזדקק לכמה סוגי עליוניות, נעליים מתאימות לחורף ואפילו מטרייה קומפקטית ואיכותית.

עליוניות און ליין לנשים

בשנים האחרונות נוספו אל הרשת הגלובלית והישראלית לא מעט חנויות אינטרנטיות כמו פאשן קלאב, כאשר אלו הופכות את החיפוש אחר בגדים לכל עונה להרבה יותר פשוט ומהיר. גם עליוניות לנשים ניתן למצוא במהירות כשההמלצה הראשונה שלנו תהיה של dreadlocks, אשר מציעה עליונית רחבה ומתאימה גם לימי מעבר וגם לימים קרירים במיוחד. העליונית מגיעה צבע כחול שמיים, יחד עם כיסים נוחים וגזרה מתאימה ומחמיאה לכל פריט שתרצי ללבוש כשהעלות שלה עומדת כיום על כשישים שקלים. עליונית לא פחות מומלצת נמצאה ברשת של חברת COTTON המציעה גם קנייה מקוונת וגם קנייה פיזית בכל אחד מסניפיה, ועונה לשם "סלדין". העליונית מגיעה באורך של כ90 ס"מ, עם בד שעשוי ברובו מפוליאמיד ויסקוזה ומגיע בצבע "נענע" מרענן ומחמיא בעלות של מאתיים ועשרים שקלים.

אביזרים הכרחיים לחודשי החורף

מלבד הביגוד החם שנזדקק לחודשי החורף, חשוב לזכור כי נזדקק גם לאביזרים הכרחיים לזמני החורף כמו מטריות ואפילו כובעים שיוכלו לשמור על הראש די חם. אחת מאותן מטריות מומלצות לזמן חורף וגם לנשיאה קלה היא של חברת "אלטר", המציעה מטרייה קלת משקל בעלות של 225 שקלים. המטרייה מגיעה בצבעים של אדום ושחור, יחד עם מנגנון סגירה אוטומטית וכיסוי בד היא תאפשר לשמור על העליונית יבשה גם בימים גשומים במיוחד. כובע לחודשי החורף שיוכל להתאים גם לגברים וגם לנשים, מוצא בחברת "דקטלון" הבינלאומית ועונה לשם  cruising ushanka עימו נוכל לחמם את האוזניים במהירות יחד עם פרווה פנימית וכיסויי מתאים לאוזניים.

סגור לתגובות.