טיול כשר לאיסנלד

איסלנד, ארץ של פלאי טבע ונופים עוצרי נשימה, הפכה ליעד מבוקש יותר ויותר עבור מטיילים ברחבי העולם. אבל מה אם אתם מטיילים שומרי כשרות וחושב לכם כי הרפתקה כזו לא בהישג יד, הרי שטיול כשר לאיסלנד היום הוא יותר אפשרי מאי פעם. בשנים האחרונות רואים באיסלנד מספר הולך וגדל של תיירים שומרי מסורת, הודות לזמינות של אוכל כשר ומקומות לינה. אז אם אי פעם חלמתם לראות את הזוהר הצפוני, לחקור גייזרים ולהירגע במעיינות חמים טבעיים תוך הקפדה על חוקי התזונה הכשרים, כיום זה אפשרי.

מצרכים ושווקים

למי שמעדיף להכין את הארוחות שלו בעצמו, עיר הבירה רייקיאוויק מתגאה במספר סופרמרקטים בהם ניתן לרכוש מרכיבים כשרים. לרשתות הסופרמרקטים הגדולות כמו Hagkaup, Bónus ו-Kronan יש סניפים ברחבי העיר. חנויות אלו מציעות מבחר פריטים כשרים לרבות תוצרת טרייה, מוצרי חלב ועוד. ניתן בקלות לקנות שלל מוצרים כשרים בכדי ליצור ארוחות כשרות, בין אם לטיול יום או לערב נעים בבקתה.

להתענג על עיר הבירה

המסע האיסלנדי מתחיל ברייקיאוויק, הבירה הצפונית ביותר בעולם. בעיר נוכל לחקור את ההיסטוריה, האמנות והתרבות העשירה של העיר. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר ב-Hallgrímskirkja האייקונית, כנסייה לותרנית מדהימה המציעה נוף פנורמי של העיר ממגדל התצפית שלה. כמו כן ניתן לבקר גם בית חב"ד של העיר רייקיאוויק הנחשב למשאב מושלם, ומספק לא רק ארוחות אלא גם אווירה חמה ומסבירת פנים.

אפשר ללמוד עוד על העיר באתר https://shaibarilan.co.il

מעגל הזהב והחוף הדרומי

מעגל הזהב הוא מבין היעדים שחובה לבקר בהם, והוא כולל שלושה אטרקציות איסלנדיות אייקוניות: הפארק הלאומי תינגווליר, האזור הגיאותרמי גייסיר ומפל גולפוס. שם ניתן גם לצפות בסחף היבשתי ב-Thingvellir, ולהישאר מהופנטים מהגייזרים המתפרצים ב-Geysir, ולעמדו ביראת כבוד ממפל Gullfoss החזק. בעוד שמעגל הזהב מציע אפשרויות מוגבלות לסעודה כשרות, ניתן יהיה לארוז ארוחות כשרות משלכם וליהנות מפיקניק בין פלאי הטבע.

כמו כן ניתן יהיה לחקור את החוף הדרומי המדהים של איסלנד, שם ניתקל במפלים מדהימים כמו Seljalandsfoss ו-Skogafoss. באזור זה ניתן לטייל לאורך חוף החול השחור המפורסם ב- Reynisfjara והתפעלו מעמודי הבזלת הייחודיים והצוקים הדרמטיים.

סגור לתגובות.