שתלי שיניים מומלצים בישראל

עד לשנת 2016 ישראל הייתה אחת המדינות המובילות בהשתלת תחליפי שיניים דנטלים, אפשר לומר שהמספרים נעים בסביבות המאה אלף אזרחים ישראלים אשר עוברים השתלת שיניים. כמובן שהמספרים יכולים לנוע למעלה ולמטה, אך בישראל השתלת שיניים נחשבת להליך די פופולרי יחסית. כמובן שהמחירים נעים ומשתנים, אך עם ההתקדמות הטכנולוגית בסוגי השתלים, אין פלא שכל כך הרבה ישראלים בוחרים לבצע השתלות שיניים. בשביל שתוכלו להתחיל תהליך של השתלה, חשוב שתדעו אילו סוגים של שתלים ישנם כיום בשוק הישראלי ומה יכול להתאים לטיפול שלכם.

איך זה עובד?

בשנים האחרונות נוספו לא מעט כלים טכנולוגים אשר יכולים לעזור בהליכים דנטלים שונים, חלק מהם עונים על בעיות כמו חוסר עצם בשן, אשר לא פעם גורמות להליכים כירורגים נוספים. הליכים כמו הרמת סינוסים והשתלת עצם, עלולים לא  פעם להיות מעכבים במקרה הטוב ומסבכים במקרה הרע את ההליך הדנטלי. לכן נוספו אל ארנל הכלים ובמיוחד אל השתלים הדנטלים לא מעט סוגי שתלים, אשר יכולים לתת מענה מהיר ולחסוך לא מעט זמן הרדמות מקומיות. כיום הטכנולוגיה מספקת שתלים למחוסרי עצם ומאפשרת לשתלים קצרים למשל, לגרום למחוסרי עצם לקבל תחליף בדמות שתל קצר שיכול למנוע מהם לעבור הליך של השתלת עצם, בעזרת הרוחב שלו הוא מצליח לתפוס את השתל מתלבש עליו ועומד בלחץ שנוצר.

אז איזה סוגים של שתלים יש?

שתל קצר – סוג זה של שתל הופך בשנים האחרונות לנפוץ בלא מעט מרפאות דנטליות ובתי חולים, כאשר הוא מציג הצלחה די גבוה גם ביחס לשתלים הרגילים. אך אליו מצטרפים עוד לא מעט סוגים שונים של שתלים, הנבדלים בצורה, בתוי התקן, הצורה החיצונית ועוד. אך בשביל שתוכלו להבדיל ננסה לעשות לכם מעט סדר.

שתל מיני – שתל שנחשב יחסית חדיש ועשוי טיטניום, כאשר הוא הופך למיוחד מאוד מכיוון שהוא יכול להתברג באזור העקירה כבר ביום הראשון ואינו מצריך זמן המתנה. מה שבעצם מביא לכך ששתל זה יכול לצמצם את זמן האיחוי, הסתבכויות שונות ועוד.

שתלי להב – שתלים פחות פופולריים וגם לא כל כך "משתלמים", אשר מעוצבים בצורה של להבים ומייצרים בכך חללים "ריקים" הגורמים להיווצרויות של מזון ודלקות. שתלים אלו מתאימים למטופלים בעלי עצם צרה.

שתלי דיסק – נחשבים למילה האחרונה ומסוגלים לתת מענה גם למטופלים שיש להם מעט מאוד עצם באזור השן, כך שהדיסק השטוח מצליח לעמוד בלחץ בעזרת פיזור הלחץ לצדדים ולא על אזור העקירה

סגור לתגובות.