מכשירי שמיעה זעירים מומלצים

לא מעט ישראלים סובלים מבעיות שמיעה בעוצמות שונות, חלק לא קטן סובל מבעיות שמיעה "קלות" שלאו דווקא מורגשות בצורה ניכרת, חלק סובלים מבעיות שמיעה "בינוניות" המאלצות את הסובלים לאמץ התנהגויות שונות כמו לדבר בטון גבוהה יותר ועד אל דיבור שאינו פוסק. כך או כך גם הסובלים מבעיות שמיעה מורכבות למדי, יבקשו לעשות שימוש במכשירי שמיעה זעירים ומומלצים ולאו דווקא במכשירים גדולים ומסורבלים לשימוש. כיום הרפואה והטכנולוגיה מציעים מכשירים המסוגלים להחזיר את השמיעה בצורה יעילה ואפקטיבית, לצד מכשירים זעירים, מתקדמים וקלים לתפעול. לכן מומלץ להכיר אילו מכשירי שמיעה זעירים מומלצים קיימים כיום בישראל.

מכשירי שמיעה מומלצים וזעירים

אפשר לפרוט בלי סוף על המכשירים הזעירים והחדישים שיש כיום בשוק, על כן מכשיר הראשון והמומלץ הוא כמובן Micro CIC ובו לא מעט מאפיינים חכמים שיוכלו להחזיר את השמיעה בצורה טבעית ומעולה. המאפיין הראשון הוא כמובן הגודל הזעיר, המתמקם בתוך האוזן ללא צורך בחיבורים ומכשירים נוספים. לצד זאת נוכל להיעזר במיקרופון כפול אשר יוכל לבצע הפרדה בין סוגי הצלילים, יכולת המאפשרת מיפוי מלא של הסביבה וכמובן מעבר אל מצבי שמיעה בצורה אוטומטית. מכשיר נוסף ולא פחות מומלץ הוא Kami CIC של חברת "אודיופון" הגרמנית, בו נוכל לקבל טווח שמיעה של K10 , יכולת סטרימינג מצוינת אל הפלאפון ועד אל מכשירי אודיו אחרים כמו טלוויזיה ועוד. בנוסף ובדומה בצורה כזו או אחרת אל מכשיר ה Micro CIC גם במכשיר Kami CIC נוכל להנות מתוכנה לזיהוי רוח, אשר תוכל לשמור על שמיעה תקינה יחד עם רעשי רקע.

לשמוע מכל כיוון

לצד המכשירים המעולים שכבר ציינו עד כה, מכשיר השמיעה Nano CIC נחשב לבין המכשירים המוצלחים אשר מסוגלים לא רק לעבוד בסיבה רועשת במיוחד אלא גם לקלוט צלילים בכ360 מעלות. במכשיר זה נוכל להנות משמיעה צלולה וברורה, עם יכולת קליטת צלילים בקצב של שישים פעמים בשנייה תוך כדי הדגשת צלילי הדיבור בצורה מעולה. טכנולוגיה תאפשר לכל הסובלים מירידה בשמיעה בינונית עד קשה להנות משמיעה מצוינת, לנהל שיחות ובעיקר להנות מהפחתת רעשים משמעותית.

סגור לתגובות.